Translate

zondag 10 maart 2013

Waarom je geen feestje moet geven voor 80 mensen

Die titel heeft me ouders vast de schrik van hun leven gegeven. Maar gelukkig was het gewoon een geweldig feest zonder problemen (op de puinhoop in het huis na) met ja, inderdaad, 84 mensen op het drukst. Dat betekende dus een propvol huis en een balkon, maar wel hartstikke gezellig! 

Woensdag kreeg ik dus het idee om een feest te geven, gewoon, omdat het kan. Samen met een paar huisgenootjes hadden we allemaal mensen uitgenodigd, tot onze schrik bleken dat er in totaal 90 te zijn. Het was dus ook op school al snel het gesprek van de dag en de happening van het weekend. Omdat er zoveel mensen zouden gaan wilde juist iedereen erheen, wat natuurlijk ook niet echte meehelpt in aantallen.

Vrijdagavond kwam Pascal dus aan. We zijn toen met mijn Nederlandse huisgenootje even naar wat mensen gegaan, maar daarna niet meer uit. Zelf was ik om 6 opgestaan voor school en voor hem was er natuurlijk ook nog een tijdsverschil. 
Op zaterdag heb ik hem een tour gegeven door de stad en even de toeristische plekjes laten zien en natuurlijk ook de gigantische shoppingmalls. In een mall is een supermarkt waarbij je van de eerste naar de laatste kassa serieus 5 minuten moet lopen, je ziet het einde ervan nauwelijks. Gigantisch dus en er is natuurlijk ook echt alles te koop. 

Vandaag zouden we naar het chocolate festival gaan, hoewel ik denk dat ik het toch maar over sla en de gigantische puinhoop hier ga opruimen en erna nog wat slaap pakken. Een goed weekend dus!

Love from Lisbon! x

Geen opmerkingen: